Forum ZIP'u WI PS

Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Wydział Informatyki, Politechnika Szczecińska

  • Nie jesteś zalogowany.

#51 2007-03-31 11:51:00

Kasia

ZIP 10

Zarejestrowany: 2006-10-28
Posty: 214

Re: ognisko na głębokim

http://www.sendspace.com/file/kdiwlx zdjecia z mojego aparatu wiecej fotek ma Celina.

Offline

 

#52 2007-04-02 21:17:24

celina

Starosta Z-12

4327921
Call me!
Skąd: Gryfino
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 559

Re: ognisko na głębokim


Człowieka można zniszczyć ale nie pokonać...

Offline

 

#53 2007-04-02 21:22:45

Kret

ZIP 11

Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 532

Re: ognisko na głębokim

jezzu Celina, to ma 79.9 MB, teraz to przesadziłaś xP


To jest młot, a to sierp
Razem - nasz radziecki herb.
Chcesz to tnij, chcesz to kuj
I tak wyjdzie z tego chuj.

Offline

 

#54 2007-04-02 21:26:39

Pap

ZIP 10

Skąd: Szczecin Centrum
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 1275

Re: ognisko na głębokim

jesli dobrze pamietam to celina z fotoamatora zamienila sie w pewnym momencie w kamerooperatora dlatego tyle pewnie wazy


Your soul belong to Ass...

Offline

 

#55 2007-04-03 00:06:13

LightinG-TT

Admin

2259539
Call me!
Skąd: Stettin!
Zarejestrowany: 2006-10-30
Posty: 496

Re: ognisko na głębokim

"Sorry, the free service in your location is too busy."

dajcie innym sciagnac ;d


Zwycięzcy zawsze mają racje. Nikt nie słucha przegranych.

Offline

 

#56 2007-04-03 00:32:22

Magda

ZIP 12

4956810
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2006-10-29
Posty: 37

Re: ognisko na głębokim

O to widze nie tylko ja mam z tym problem;]

Offline

 

#57 2007-04-03 11:52:32

Orzech_u

Admin

Skąd: Moon
Zarejestrowany: 2006-10-25
Posty: 749

Re: ognisko na głębokim

No kurde strasznie wolny download jest ;/


Żyjemy w czasach, gdzie zniknęły zakazane owoce
Krótkie dnie i długie noce
Gdziekolwiek zwrócisz głowę widzisz smutne twarze
Zmęczone życiem i poważne jak cmentarze

Offline

 

#58 2007-04-03 19:41:20

gaga

ZIP 12

2706686
Zarejestrowany: 2007-02-06
Posty: 104

Re: ognisko na głębokim

jakby ktos przez rzypadek zassal troche zdjec i wypalil na plytek to niech jutro ja przyniesie


http://img206.imageshack.us/img206/8183/rd9pocz6.jpg
http://www.melehiah.yoyo.pl/avatars/sygnatura.bmp

Offline

 

#59 2007-04-03 21:03:56

Pap

ZIP 10

Skąd: Szczecin Centrum
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 1275

Re: ognisko na głębokim

jak ladnie sie usmiechniesz to ci dam jutro albo lepiej jak napiszesz dobrze egzamin na fiz


Your soul belong to Ass...

Offline

 

#60 2007-04-03 22:22:50

axis

ZIP 12

560527
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 80

Re: ognisko na głębokim

Ejj... a kiedy zrobimy powtórkę z imprezy kiełbaskowej? Może jeszcze w kwietniu się uda?

Offline

 

#61 2007-04-04 18:06:29

Kiju

Starosta Z-11

3980789
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 419

Re: ognisko na głębokim

no przeciez proponowałem piatek po swietach

Offline

 

#62 2007-04-04 18:12:43

Kret

ZIP 11

Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 532

Re: ognisko na głębokim

ja tam mogę iść kiju znowu będziesz soczek sączyć?


To jest młot, a to sierp
Razem - nasz radziecki herb.
Chcesz to tnij, chcesz to kuj
I tak wyjdzie z tego chuj.

Offline

 

#63 2007-04-04 18:38:57

Pap

ZIP 10

Skąd: Szczecin Centrum
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 1275

Re: ognisko na głębokim

zostaw chlopaka w spokoju soczek napewno mial git


Your soul belong to Ass...

Offline

 

#64 2007-04-04 18:45:08

Kret

ZIP 11

Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 532

Re: ognisko na głębokim

zrób,my sobie imprezę moncno zakrapianą, soczkami przecież się nie czepiam, to było tylko miłe pytanie :>


To jest młot, a to sierp
Razem - nasz radziecki herb.
Chcesz to tnij, chcesz to kuj
I tak wyjdzie z tego chuj.

Offline

 

#65 2007-04-04 19:02:44

Kiju

Starosta Z-11

3980789
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 419

Re: ognisko na głębokim

tym razem bedzie z dodatkami wysoko oktanowymi ;d

Offline

 

#66 2007-04-04 19:04:16

LightinG-TT

Admin

2259539
Call me!
Skąd: Stettin!
Zarejestrowany: 2006-10-30
Posty: 496

Re: ognisko na głębokim

Kubuś super95 verva


Zwycięzcy zawsze mają racje. Nikt nie słucha przegranych.

Offline

 

#67 2007-04-04 19:46:20

Kiju

Starosta Z-11

3980789
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 419

Re: ognisko na głębokim

Pysio 98 Vpower

Offline

 

#68 2007-04-04 20:13:00

Krzyhoo

ZIP 11

8792183
Skąd: z kątowni
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 65

Re: ognisko na głębokim

To ja już wole piwo


Moja racja jest mojsza niż twojsza, bo moja racja jest racja najmojsza

Offline

 

#69 2007-04-04 20:15:48

Pap

ZIP 10

Skąd: Szczecin Centrum
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 1275

Re: ognisko na głębokim

skoro takie hardkory to ktos probowal kiedys kwasiora z baterii ?tamta impreza tez byla mocno zakrapiana (dla niektorych) ci co nie chcieli to mieli delikatnie zakrapiane redsy


Your soul belong to Ass...

Offline

 

#70 2007-04-04 20:20:59

gaga

ZIP 12

2706686
Zarejestrowany: 2007-02-06
Posty: 104

Re: ognisko na głębokim

bateria trzeba keidys sprobowac ale ty pierwszy pijesz P


http://img206.imageshack.us/img206/8183/rd9pocz6.jpg
http://www.melehiah.yoyo.pl/avatars/sygnatura.bmp

Offline

 

#71 2007-04-04 20:49:31

Kiju

Starosta Z-11

3980789
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 419

Re: ognisko na głębokim

ej to idzcie na całość moze akumulatorek jakiś co, na początek z malucha

Offline

 

#72 2007-04-04 21:34:50

Kret

ZIP 11

Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 532

Re: ognisko na głębokim

z traktora xP


To jest młot, a to sierp
Razem - nasz radziecki herb.
Chcesz to tnij, chcesz to kuj
I tak wyjdzie z tego chuj.

Offline

 

#73 2007-04-04 22:46:21

Pap

ZIP 10

Skąd: Szczecin Centrum
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 1275

Re: ognisko na głębokim

nie ma znaczenia z czego wszystkie smakuja tak samo i z baterii i z aku autowego rownie dobre


Your soul belong to Ass...

Offline

 

#74 2007-04-05 19:39:21

Kiju

Starosta Z-11

3980789
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 419

Re: ognisko na głębokim

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]

Offline

 

#75 2007-04-06 12:11:37

Kinia

ZIP 12

1363732
Skąd: Sz-n
Zarejestrowany: 2006-10-28
Posty: 642

Re: ognisko na głębokim

nnoooo Bog zaplac dobry czlowieku


"Szczecin Moim Miastem, Pogoń Moim Życiem..."

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora