Forum ZIP'u WI PS

Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Wydział Informatyki, Politechnika Szczecińska

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Index
  •  » Imprezy
  •  » Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

#26 2007-09-26 18:46:21

Kasia

ZIP 10

Zarejestrowany: 2006-10-28
Posty: 214

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

No własnie kto w ogole bedzie? Bo jak rozmawialam z kilkoma osobami to nie ida, a na forum w zasadzie 4 osoby sie wypowiedzialy w tym temacie wiec moze to ognisko w ta sob nie ma sensu...

Offline

 

#27 2007-09-26 22:16:16

Kiju

Starosta Z-11

3980789
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 419

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

widze ze zainteresowanie jest oszałamiające ;d więc powiem tak ci co chca isc w ta sobote niech sie wpisuja do piątku jesli nie będzie chętnych to sobie odpuszczamy ;d

Offline

 

#28 2007-09-27 21:22:32

LightinG-TT

Admin

2259539
Call me!
Skąd: Stettin!
Zarejestrowany: 2006-10-30
Posty: 496

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

ja jestem chetny, bede kochani!


Zwycięzcy zawsze mają racje. Nikt nie słucha przegranych.

Offline

 

#29 2007-09-28 16:40:11

Pap

ZIP 10

Skąd: Szczecin Centrum
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 1275

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

no ja tez


Your soul belong to Ass...

Offline

 

#30 2007-09-28 16:56:14

Fynal

ZIP 11

4507489
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 103

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

nooo zdaje mi się iż ja również zagoszczę tam ^^


http://fynal666.deviantart.com/ <- OPUS DIABOLI

I use the best I use the rest
I use the enemy I use anarchy (FUCK NATIONALISTS)

Offline

 

#31 2007-09-28 20:03:36

Kasia

ZIP 10

Zarejestrowany: 2006-10-28
Posty: 214

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

4 osoby to troche mało... proponuje przesunac termin na przyszły tydz jak juz sie wszyscy do szczecina zjada, mi niestety cos wypadło i nie moge byc jutro...

Offline

 

#32 2007-09-28 21:25:35

Pap

ZIP 10

Skąd: Szczecin Centrum
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 1275

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

ok whatever


Your soul belong to Ass...

Offline

 

#33 2007-09-28 22:30:49

batman87

ZIP 11

637087
Call me!
Skąd: obok TBO ;)
Zarejestrowany: 2006-10-27
Posty: 353
WWW

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

ok, przyjechany to i chetny na kontynuacje imprez.. witam was


Przyjechałem, kiedy wróciłem..

Offline

 

#34 2007-09-28 22:53:19

Kiju

Starosta Z-11

3980789
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 419

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

no ja tez wole za tydzien moze mi opuchlizna z nogi zejdzie i bede juz bez kul chodził moge tez pogadac ze znajmomym z 1 roku Zip zeby wpadli Pap ty tez pogadaj ze swoimi znajomkami tam ;d

Offline

 

#35 2007-09-29 18:03:49

Kasia

ZIP 10

Zarejestrowany: 2006-10-28
Posty: 214

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

ja tez mam 2 znajomkow na 1 roku Wiec przekaze.

Offline

 

#36 2007-09-30 20:10:39

Pap

ZIP 10

Skąd: Szczecin Centrum
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 1275

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

no ale to za tydzien na bank tak? czyli w ta sobote ?


Your soul belong to Ass...

Offline

 

#37 2007-09-30 22:03:34

Kiju

Starosta Z-11

3980789
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 419

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

no pod warunkiem ze pogoda oczywiscie bedzie ;d jesli oni zbiora kilka osob i my tez to pewnie ze na bank ;d

Offline

 

#38 2007-10-01 17:08:54

Kasia

ZIP 10

Zarejestrowany: 2006-10-28
Posty: 214

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

No jesli patrzec na pogode to ma byc sloneczniei calkiem ciepło. Możecie szykowac kiełbaski

Offline

 

#39 2007-10-01 19:39:01

Pap

ZIP 10

Skąd: Szczecin Centrum
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 1275

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

potwierdzam, z tego co widzialem na moich "pogodach" tez ma byc ladnie akurat na weekend.
moja kielbaska juz sterczy i czeka na wbijanie

Ostatnio edytowany przez Pap (2007-10-01 19:40:57)


Your soul belong to Ass...

Offline

 

#40 2007-10-01 20:44:53

Kiju

Starosta Z-11

3980789
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 419

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

wsadz ja lepiej do.... lodowki bo sie zepsuje ;P

Offline

 

#41 2007-10-02 20:17:46

batman87

ZIP 11

637087
Call me!
Skąd: obok TBO ;)
Zarejestrowany: 2006-10-27
Posty: 353
WWW

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

że sie tak wyraże.. kiedy i gdzie zapewne przypełzne


Przyjechałem, kiedy wróciłem..

Offline

 

#42 2007-10-02 20:35:02

Kiju

Starosta Z-11

3980789
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 419

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

no to ja to widze tak ;p spotykamy sie o 14 na końcowym 103/106/9/1 a potem to wiadomo ;p co wy na to ?

Offline

 

#43 2007-10-02 22:24:19

batman87

ZIP 11

637087
Call me!
Skąd: obok TBO ;)
Zarejestrowany: 2006-10-27
Posty: 353
WWW

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

accepted


Przyjechałem, kiedy wróciłem..

Offline

 

#44 2007-10-03 19:17:28

Pap

ZIP 10

Skąd: Szczecin Centrum
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 1275

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

kiju a ktos z nowego zipu ci dal znac?


Your soul belong to Ass...

Offline

 

#45 2007-10-03 20:37:45

Kiju

Starosta Z-11

3980789
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 419

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

ja im dalem cynk ze robimy w takim terminie i jak chca to niech wpadaja ;d

Offline

 

#46 2007-10-04 08:38:21

gaga

ZIP 12

2706686
Zarejestrowany: 2007-02-06
Posty: 104

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

ja bede jak bede w szczecinie


http://img206.imageshack.us/img206/8183/rd9pocz6.jpg
http://www.melehiah.yoyo.pl/avatars/sygnatura.bmp

Offline

 

#47 2007-10-04 20:42:58

LightinG-TT

Admin

2259539
Call me!
Skąd: Stettin!
Zarejestrowany: 2006-10-30
Posty: 496

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

No dobra, to w sobotę jest ognicho. Godzina mniej więcej 15. Komu nie pasuje?


Zwycięzcy zawsze mają racje. Nikt nie słucha przegranych.

Offline

 

#48 2007-10-05 17:26:51

Kiju

Starosta Z-11

3980789
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 419

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

ja bede o 14 bo tak powiedziałem ludkom z zipu z 1 roku wiec najwyzej ich zaprowadze w odpowiednie miejsce ;d

Offline

 

#49 2007-10-05 17:31:24

Kasia

ZIP 10

Zarejestrowany: 2006-10-28
Posty: 214

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

A od nas kto w ogole sie wybiera na to ognisko?

Offline

 

#50 2007-10-05 18:07:01

Kiju

Starosta Z-11

3980789
Zarejestrowany: 2006-10-26
Posty: 419

Re: Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

nie wiem ale ja mam ogromna prośbę żeby ktos tam był na 14 bo mnie nie bedzie musze isc do pracy i wpadnę ok 15.

Offline

 
  • Index
  •  » Imprezy
  •  » Ognisko przed rozpoczęciem nowego roku?

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora