Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Wydział Informatyki, Politechnika Szczecińska
co do sprawnosci algorytmow, to ja ogarnalem je na podstawie tej stronki:
http://www.gamedev.pl/files/articles/me … al/M_B.pdf
ogolnie to jest bardzo zagmatwane, obliczenie sprawnosci algorytmu, bez "gotowców" bedzie graniczylo z cudem na szczescie mackow mowil ze bedzie to co na wykladach, wiec warto sobie przygotowac kilka kompletnych programow, wraz z opisem.
Ostatnio edytowany przez przemas (2007-06-17 14:55:24)
Offline
ZIP 10
jakby ktos mial wypisane po kolei kompletne te algorytmy z opisem to tez moze wrzucic ;]
Offline
Offline
Dzięki, tylko że na tej stronie jest wypisane, że wszystko dotyczy tylko tych języków:
Język Pascal
Język C++
Język Basic
Język JavaScript
a my zdaje się mamy tylko C. Już się w tym gubie. W jakim języku w końcu mamy pisać na egzaminie? W C czy innym, czy może chodzi o ogólne schematy algorytmów tak jak to jest na slajdach?
Offline
ZIP 10
my mamy c a c++ to troszke zmodyfikowany w prostych algorytmach chyba nie robi roznicy ale lepiej niech wypowie sie ktos obeznany. a no i mysle ze bede tez raczej schematy blokowe ktore sa wszedzie takie same
Offline
tak, te algorymy sa napisane w jezyku C++, (instrukcja cout w C nie wystepuje), ale napewno lepsze to niz nic, co algorytmow napisanych w czystym C znalezc niestety nie moglem...
Offline